OGÓLNE INFORMACJE NA TEMAT EGZAMINU MATURALNEGO
Harmonogram egzaminów maturalnych został wysłany przez e-dziennik. Został też wywieszony na tablicy i jest dostępny podczas najbliższych zjazdów w budynku przy ul. Nowy Świat 41.
Egzaminy pisemne będą odbywały się w budynku szkoły przy ul. Żwirki i Wigury 2, a ustne w małym budynku ,,na Gazach" - ul. Nowy Świat 41.
Sale 221 i 223 mieszczą się na hali sportowej. Sale: 26, 27, 17,14 w budynku szkoły przy ul. Żwirki i Wigury 2.
Zdający ma obowiązek stawienia się godzinę przed egzaminami z matematyki, języka polskiego i języka obcego oraz minimum 30 minut przed pozostałym egzaminami pisemnymi oraz ustnymi.
Na każdy egzamin należy zgłosić się z dokumentem stwierdzającym tożsamość (z aktualnym zdjęciem).
Zdający nie może wnosić do sali egzaminacyjnej – ani w części ustnej, ani w części pisemnej – żadnych urządzeń telekomunikacyjnych lub korzystać z nich w tej sali.
Zdający w trakcie części pisemnej egzaminu może korzystać wyłącznie z materiałów i przyborów pomocniczych wymienionych w komunikacie dyrektora CKE o przyborach.
https://cke.gov.pl/images/_EGZAMIN_MATURALNY_OD_2023/komunikaty/2025/20240820%20E8_EM_25%20Komunikat%20o%20przyborach%20w_FIN.pdf
Zdający może wnieść do sali egzaminacyjnej małą butelkę wody. Podczas pracy z arkuszem egzaminacyjnym butelka powinna stać na podłodze przy nodze stolika.
Szczegółowe informacje na temat egzaminu maturalnego można znaleźć pod adresem: https://cke.gov.pl/egzamin-maturalny/
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO I DEKLARACJA NA EGZAMIN POPRAWKOWY
Zdający może sprawdzić wyniki, jakie uzyskał z egzaminu z każdego przedmiotu w systemie informatycznym ZIU dostępnym pod adresem: ziu.gov.pl. Login oraz hasło do logowania zostały Państwu przekazane.
Wyniki będą udostępnione w ZIU 8 lipca 2025 r. od godz. 8:30, a w przypadku egzaminu w terminie poprawkowym (w sierpniu) – 10 września 2025 r.
Zdający, który przystąpił do wszystkich egzaminów i nie zdał tylko jednego z egzaminów może przystąpić do egzaminu poprawkowego w sierpniu.
Deklarację na egzamin poprawkowy składa się w sekretariacie szkoły (ul. Żwirki i Wigury 2) w terminie do 15 lipca 2025 r.
Ewentualne pytania odnośnie egzaminu maturalnego proszę zgłaszać mailowo na adres: s.dalaszynska-kruczkowska@ckdgrodzisk.pl
---------------> DEKLARACJE MATURALNE<-----------------------
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Przypominamy, że 7 lutego 2025 r. mija termin złożenia deklaracji maturalnej.
10 stycznia 2025 r. będzie można ostatni raz skorzystać z pomocy podczas wypełniania e-deklaracji.
Zapraszamy zainteresowane osoby:-
10 stycznia 2025 r. - godz. 17.00-18.00 - sala n120 (ul. Nowy Świat 41).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomoc przy wypełnianiu e-deklaracji
Przypominamy, że 7 lutego 2025 r. mija termin złożenia deklaracji maturalnej.
W dniach 13-14 grudnia 2024 r. w szkole (ul. Nowy Świat 41) będzie możliwość skorzystania z pomocy podczas wypełniania e-deklaracji.
Zapraszamy zainteresowane osoby:
- 13 grudnia 2024 r., godz. 16.00-17.00 - sala n120,
- 14 grudnia 2024 r., godz. 10.00-11.00 - sala n118.
EGZAMIN MATURALNY W ROKU 2025
W roku szkolnym 2024/2025 deklaracje na egzamin maturalny można składać na dwa sposoby:
a) w wersji elektronicznej (preferowany sposób składania deklaracji) https://ziu.gov.pl/login, PLIK INSTRUKCJA-POBIERZ
Dane do logowania się do systemu zostaną przekazane podczas pierwszego zjazdu.
Dane te będą umożliwiały złożenie deklaracji oraz odczytanie wyników egzaminu maturalnego.
Wszystkie e-deklaracje wypełnione przez zdających będą miały początkowo status „Złożona”. Deklaracje ze statusem „Złożona” można samodzielnie edytować w systemie. Po przyjęciu e-deklaracji przez dyrektora szkoły, deklaracja zmieni status na „Przyjęta”. Deklaracje ze statusem „Przyjęta” może edytować tylko dyrektor szkoły.
b) w wersji papierowej - wypełnioną deklarację składamy do sekretariatu szkoły.
PLIK DEKLARACJA
Deklarację należy złożyć tylko w jednej wersji. W przypadku złożenia deklaracji w obu postaciach za wiążącą będzie uznawana deklaracja złożona jako pierwsza.
Termin składania deklaracji (niezależnie od jej formy): 07.02.2025 r.
W przypadku pytań lub problemów ze złożeniem deklaracji prosimy o kontakt mailowy: s.dalaszynska-kruczkowska@zst-grodzisk.pl lub przez e-dziennik z p. Sandrą Dalaszyńską-Kruczkowską
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniżej zamieszczamy najważniejsze informacje dotyczące egzaminu maturalnego.
1. Szczegółowy harmonogram egzaminów ustnych oraz pisemnych dostępny jest na e-dzienniku oraz w sekretariacie szkoły.
Egzaminy pisemne będą odbywały się w budynku szkoły przy ul. Żwirki i Wigury 2, a ustne w małym budynku ,,na Gazach - ul. Nowy Świat 41.
Sale 221 i 223 znajdują na hali sportowej.
2. Komunikat o materiałach i przyborach pomocniczych
https://cke.gov.pl/images/_EGZAMIN_MATURALNY_OD_2023/komunikaty/2024/20230817%20E8_EM_24%20Komunikat%20o%20przyborach%20FIN.pdf
3. O egzaminie
FORMUŁA 2023
https://cke.gov.pl/egzamin-
FORMUŁA 2015
https://cke.gov.pl/egzamin-
4. Podstawa programowa
FORMUŁA 2023
https://cke.gov.pl/egzamin-
FORMUŁA 2015
https://cke.gov.pl/egzamin-
5. Informatory
FORMUŁA 2023
https://cke.gov.pl/egzamin-
FORMUŁA 2015
https://cke.gov.pl/egzamin-
6. Arkusze
FORMUŁA 2023
https://cke.gov.pl/egzamin-
FORMUŁA 2015
https://cke.gov.pl/egzamin-